I'm back!

Så, då var jag tillbaka i verkligheten då. Det känns sådär bra måste jag säga. Hade en helt fantastisk och kanonskoj helg i London! Jag är nog en storstadsmänniska trots allt! Skulle gärna bo där om det inte var så satans dyrt, för det är det verkligen utan att överdriva, en sallad för sådär 150 kronor, fin fint! Det är tur att man är tjej ibland. Blev inte så dyra utgångar då killarna där är betydligt mer givmilda och väluppfostrade än vad svenska killar generellt sätt är. Kan lätt bli dyrt annars då fenomenet förfest inte existerar utan man träffas ute och går runt till flera barer och dricker för att sedan gå ut och klubba! Jag gillar det verkligen men hade gillat det ännu mer om jag hade varit snorrik! Upptäckte att det är grymt mycket roligare att göra saker med någon som kommer från stan än att gå till turistställen! Vi hade tur vi, jag och Anna som hade guiden hela dagen med oss, Alan. Bättre kan det nog inte bli. Ville stanna kvar längre men... jag har inget annat val än att återvända till min extremt oglamourösa vardag! Härligt! Men snart är det sommar! Det ska bli härligt tycker jag. Får se vad jag ska hitta på för äventyr då!

Hej så länge!


Kommentarer
Freppe

Vilket sköönt break i den vanliga vardagen :)

2007-04-25 @ 14:58:56
URL: http://pippy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0