Nystart!

Tänkte att jag kanske ska börja om från början igen, läste mina gamla blogginlägg och insåg att de var så förvirrade att jag beslutade att ta bort allihop. Dumt kanske men.... gjort är gjort! Ska försöka att skriva lite seriösare och mindre förvirrat, det är så jag känner mig, lite seriösare och lite mindre förvirrad, med betoning på lite! Är så himla mycket att hålla reda på just nu och så springer jag dessutom och blir förkyld, som om jag har tid med det. Tur att det blev den här veckan i alla fall för nästa vecka är det min födelsedag som i år känns lite mindre ångestfylld än vad den brukar göra. Dessutom ska jag åka till London över helgen! Fantastiskt skoj! Det är ju jättelängesen jag var där. Har inte varit där sen 2004, oj oj oj. Så det är banne mig på tiden. Ska nu försöka koncentrera mig på mina studier en stund, så att jag är förberedd på fredagens dugga i makroekonomi! weeee! Längtar - inte!

Ciao!


Kommentarer
maria

hej hopp! Kul att du skaffat blogg :) kan man gå in här och läsa vad som händer! försökte ringa dig i tisdags.. inget svar, testar i helgen igen! Jag är också sjuk, verkligen INTE roligt! Detta är tredje gången. Kramar!

2007-04-12 @ 15:31:33
camilla

hej anna!

härligt att du bloggar, då har jag lite koll på vad som händer i ditt liv! fasen vad skoj med london, jag gissar att det kommer bli endel shopping om jag känner dej rätt! lycka till med micron! kram

2007-04-13 @ 15:10:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0