Anna the Nanny

Då var det fixat och klart, börjar jobba som nanny i London den 1 juni. Helskoj ska det bli. Men herregud vad det är saker jag måste ta tag i innan jag åker. Till att börja med måste jag flytta ut ur min helt fantastiska lägenhet, kommer att göra det med stor sorg i hjärtat. Bättre lägenhet kommer att bli svårt att hitta igen! Förhoppningsvis kommer min käre vän Elin och hennes Tomi att ta över den så den försvinner inte ur mitt liv för evigt. Måste säga ifrån två jobb här i Sverige, här går folk arbetslösa och jag har massor av jobb som jag gärna delar med mig av! Försäkring, hur gör man med sånt när man bor i ett annat EU-land? Inte en aning har jag men det är en av alla de saker som jag måste ta reda. Samtidigt som jag fixar och donar måste jag skriva en uppsats om Penningpolitiken i Sverige, plugga till den sista duggan samt till tentan, Puh! Hur ska jag hinna med? Har lovat att fika med Elin och den nyhemkomna Anna imorgon eftermiddag och under kvällen ska jag roa min Isabel som kommer hem över helgen! Hur ska detta gå? Kanske ska börja använda min almanacka, va rätt bra på det i Skellefteå men här nere är allt bara ett enda stort kaos! Sökes: Flexibel assistent som kan styra upp min vardag.

Hej så länge!


Kommentarer
Karin Bergman

hej anna! hrde av linn att du skulle till london =) vad kul! roligt att höra att typ alla blev skoltrötta..hihi

2007-05-15 @ 16:12:39
URL: http://annanirak.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0