Utelåst

Hello!

Började dagen med att diskutera bröllop, inte mitt eget dock. Fick veta att jag minsann kommer att slippa ha en pastellfärgad tärnklänning, vilket var mitt enda krav för att ställa upp. =)

Sen gick jag och hämtade ut linser och sen till studivägledaren. Det är sånt himlans meck med alla kurser hit och dit. Hon hade till och med svårt att få ihop det. Men det ska nog lösa sig.

Var lite stressad innan jag sprang hemifrån så jag skramlade bara ihop alla grejer. På väg hem handlade jag lite dricka och så, kassen var tung. Skyndade mig upp, blöt och kall. Stack nyckeln i nyckelhålet och försökte vrida om, men det gick inte! Då såg jag framför mig (så som på film) hur nyckeln lossnade från nyckelknippan igår och jag la den brevid de andra för att "sätta tillbaka den sen". Faaaaaaan! Jag var alltså utelåst. Jag har en sån dörr som låser sig själv när man stänger igen den. Hade inget annat val än att ringa min rara mamma som har extranyckeln. Hon kom efter 20 minuter, och jag kunde komma in. Så sjukt klantigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0