Jag vill tillbaka

Suck vad trött jag blir på mig själv. Det visade sig att föreläsningen idag bara var fram till lunch (vilket var skönt eftersom den var mindre givande). Jag gick efter att ha varit skoshopparhjälp hem för att plugga. Vaknade av att mamma ringde halv sju, alltså den tid jag måste gå för att hinna till yogan. Eftersom jag inte var ombytt så skulle jag inte hinna så det blev ingen yoga för mig den här veckan heller. Men men, för försöka göra lite hemma i veckan så att jag inte tappar alla armmuskler jag har fått.

Har precis pratat med både Alan och Jen på sån facebookchat, jisses vad jag saknar London just nu. Skulle åka imorgon om tiden fanns. Efter att ha hört att både Linn och hennes Aidan funderar på att plugga utomlands är jag jäkligt sugen. Men, nä, jag vet inte. Kan vara för att allt känns lite allmänt tungt just nu. Jag har ju haft en förmåga att packa allt och dra så fort jag möter motgångar, så ska det inte bli den här gången!

Nu ska jag sova, har föreläsning nio till fyra imorgon och sen jobbar jag kvart i fem till halv nio. Lång dag alltså, behöver min skönhetssömn innan dess!



Kommentarer
anna

Åh, surt att missa yogan. Men du får yoga lite hemma, det är ju då det att man inte har så mkt disciplin att göra det, inte jag iaf... Ska snart fortsätta skicka din fina utmärkelse vidare, har inte hunnit blogga på några dagar...

2008-12-02 @ 11:13:09
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0