In le pool

Hejsan hallå!

Sicken eftermiddag. Kollade en massa nya avsnitt av Entourage, det handlar ju inte om nåt men I like i alla fall. Sen bar det av ut i poolen. Tyvärr var inte temperaturen så som jag vill ha den, endast 24 grader. Blev alldeles rastlös av att flyta runt i flytfotöljen så jag damsög hela poolen vilket var lättare sagt än gjort. Slutade med att jag fick hoppa i och styra damsugarmunstycket med fötterna. Inte så lätt eftersom jag precis bottnar, ha ha. Blev alldeles slut, slumrade en stund i eftermiddagssolen. Tog dock tag i mig själv och sprang några kilometer. Avslutade träningen med ytterligare ett dopp i poolen.

Ska ju bli kanonväder imorgon så jag ska försöka komma upp i tid och njuuuuta av min lediga dag.

Take care U lot!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0