Onsdag

God Dag God Dag

Åååh no, tänk om jag hade fått god dag god dag sjukan som Sune. Älskade att lyssna på Sunekassettband när jag var liten. Kom att tänka på det då min syster spelade upp min systersons Sunecd. Sjukt rolig sång om "syster Klas" som gillar smisk. =) Ja det är för barn.

Sov ca 3 timmar i natt. Var supernära att ringa och sjukanmäla mig men sen bet jag ihop och åkte iväg i alla fall. Men självklart glömde jag matlådan. Kokade ris vid elva igår kväll bara för att jag skulle ha matlåda. Fick höra av en dam att jag såg precis ut som Karolina Klüft. Hon måste ha menat kroppen! ;) Kanske ska tillägga att denna dam är lite lagom dement.

Tänkte träna lite nu på eftermiddagen men jag orkar verkligen inte. Får göra det när jag kommer hem ikväll. Ska först förbi lilla farmor som fick en stroke förra veckan och sen ska jag på plastparty. I morgon är jag leeeedig, hoppas vädret blir fint så att jag kan plaska runt i poolen!




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0