Måndag

Eftersom jag inte gjorde något vettigt igår var jag inte alls trött när det var sovdags så jag var vaken halva natten. Detta resulterade i en rejäl sovmorgon, inte tills nu dock! =) Gick upp vid kvart över elva. Har inte gjort något idag heller, superskönt. Passar på medans jag kan. Håller på att plöja igenom Sex and the City boxen eftersom jag förmodligen ska gå och se filmen på söndag då den har premiär här i stan.

Känner mig inspirerad till att påbörja nåt nytt. Har lite idéer som jag ska se över om jag kan utveckla... blir så när jag är uttråkad ha ha!



Kommentarer
Malin

måste fråga om du har gjort din design själv? :S

2008-06-16 @ 21:42:37
URL: http://malinsh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0