Onsdag

Hello hello!

Har inte varit hemma på hela dagen idag. Åkte iväg och handlade i förmiddags. Har så jättedålig matfantasi just nu så jag har aldrig mat hemma och jag vet inte vad jag ska köpa heller, suck! I alla fall så köpte jag sån müsli lösvikt, sån man blandar själv, skitbra idé ju. Har dock inte smakat den. Efter det åkte jag till Kvicksund, somnade till på soffan där, har varit superseg hela dagen. Sen var det dags att åka och jobba. Började 16 idag. Det gick jättebra att jobba, var inte så mycket att göra. Körde den största jobbilen hela tiden. Det är superryckigt att köra automat när man inte är van. Kraschade dock inte, som jag var nära att göra förra gången, =/.  Jobbade i alla fall till strax före nio. Nu ska jag poppa mig lite popcorn och kanske kolla fotboll... kanske Sex and the City.

Malin ringde tidigare och berättade att biljetter till Sex and the City filmen är bokade till premiären här i stan, yay! Can't wait!
 


Kommentarer
Susanne

Hemgjord mûsli är skitgott. Jag gör egen och rostar den i ugnen ca 30 min. Finns många goda recept på nätet. Verkligen att rekommendera. Må så gott!!! Kram SysterYster

2008-06-21 @ 15:09:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0