Torsdag

Åkte ut till Kvicksund i förmiddags eftersom parkeringstiden i stan gick ut vid 11. Handlade lite åt mamsen först. Var supertrött imorse, har varit det ett tag nu. Hoppas det går över till nästa vecka när jag börjar jobba "på riktigt". Var och fikade hos Anna ett tag på eftermiddagen, hon flyttar ju söderut på söndag så vi ses kanske inte förrän i slutet av sommaren, innan hon åker tillbaka till Kalmar. Det var i alla fall supermysigt, tanken var att jag skulle komma på en snabb fika men den blev nästan två timmar lång! =)

Vid fem tiden åkte jag och pappa ut och cyklade en mil, shit vad jag har dålig kondition. Pappa liksom rullar fram medan jag kämpar flåsandes och alldeles högröd i ansiktet. Vi cyklade på grusväg och det är fasiken ingen lek att cykla i grusuppfartsbackar. Ondast fick jag i alla fall i händerna och i baken. Men det var skönt efteråt. När vi kom hem fick jag en stegmätare så nu tusan ska det gås 10 000+ steg om dagen.

Imorgon är det midsommar. Är det inatt man ska drömma om sin blivande man eller är det imorgon natt?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0