Måndag

Oj vilken hektisk helg det blev. Kom upp i morse och såg världens diskhög i köket, vadan detta? Jag brukar alltid diska undan efter mig. Började fundera och insåg att jag knappt varit hemma någe alls den här helgen. Igår efter jobbet åkte jag ut till Kvicksund och firade mors dag. Det blev en massa grillat, pappa är bättre grillmästare än vad jag är. =) Oh just ja, när jag skulle gå hem från jobbet frågade mamman till flickan som jag jobbar med om jag skulle direkt hem, och det skulle jag ju. Jag fick en rosa blomma och en stor kram. Det är så man behandlar sina anställda! =)

När jag kom hem på kvällen hade jag världens huvudvärk så jag gick och la mig en stund för att vila. Vaknade upp halv elva, borstade tänderna och somnade om igen och vaknade inte förrän kl 10 idag. Snacka om att jag har sovit ut!

Idag är det pluggande för hela slanten inför onsdagens tenta. Har bara idag och imorgon till klockan 16 på mig att plugga. Skit också! Hur tusan ska jag hinna?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0