Anna, the writer...

Jisses vad glad jag är just nu. Jag mailade iväg modegrejen som var en "nätshoppingguide". Hade ju inte så mycket tid på mig så det blev inga bilder men det skulle de fixa till med hjälp av pressbilder. Fick tillbaka av tjejen som är ansvarig för den delen som tyckte att jag hade skrivit jättebra och att jag gärna får fortsätta skriva om mode för dem i fortsättningen. Så nästa gång blir det nog mycket mer bilder. Har redan bokat en kompis som modell, måste bara hitta kläder och tema. Är svårt eftersom det inte är så mycket utrymme, finns inte plats för så mycket. Får fundera ut nåt.... men yay vad glad jag är.


Kommentarer
Jenny

Oj! Det låter riktigt spännande! :)

2008-11-05 @ 21:18:29
URL: http://pennypie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0