Att ta tag i sig själv

God dagens!
Idag har jag haft en riktig uppstrukturerar dag! Har sett till att jag fått alla böcker till kursen jag läser nu (såhär en månad in i kursen), jag har hämtat ut hemtentan som gick mindre bra, planerat pluggdejt med K imorgon för att fixa till den underkända hemtentan, planerat ytterligare tentapluggdejter med resten av gruppen och bett om andras gamla engelskatentor som jag kan kika på inför senare omtenta i engelska. Känns skönt att ta tag i saker, det har varit lite motigt ett tag men nu jäklar ska jag skärpa mig de sista veckorna, no more rest.

Som belöning unnade jag mig en mindre shoppingrunda på stan, blev en sväng till gina och monki, sen fick det vara nog, det ska ju inhandlas julklappar snart. Strax ska jag iväg och jobba några timmar, har ingen lust men det brukar gå bra.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0