Freeeedag

Idag skulle jag åka och handla en sväng med min mamma, fem timmar senare kom jag hem, ha ha. Köpte en hel massa mat och en ny ljudbok eftersom jag har lyssnat klart på "Är det någon där". Köpte "Låt den rätte komma in", köpte boken för inte så länge sen men jag har ingen tid att läsa så jag köpte den på CD också. Efter åkte jag med ut till Kvicksund för att hämta mitt gamla Nintendo 64, är så sjukt sugen på att spela lite Donkey Kong. Pratade med M tidigare och hon ville ha en tv-spelskväll imorgon. När vi var yngre satt vi varenda lediga stund och spelade Donkey Kong.

Ikväll ser det ut som att det blir kortspel och vindrickande i Kvicksund, like in the old days.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0