Tentapömsig

Så blev det fredagskväll. Var så sjukt trött imorse att jag tog lite sovmorgon innan jag gick till skolan och pluggade det sista inför tentan. För att lugna nerverna lite tog jag och en klasskompis en shoppingsväng på stan. Jag skulle köpa present till Linn (vilket jag gjorde) och sen bara agera moraliskt stöd och smakråd. Hm, har jag någonsin gått runt i affärer utan att köpa nåt? Hittade en klänning på Lindex, tyckte den var billig. Kom fram till kassan och skulle betala och då visade det sig att det var halva priset så man kan säga att jag fick den nästan gratis. Efter gick vi och tentade, det gick skit, men men, så går det ibland.

Imorgon bär det av till Borlänge, yay! Hade tänkt att packa lite ikväll men det har jag inte orkat, har suttit och spelat Donkey Kong på mitt gamla Nintendo 64 hela kvällen. Får gå upp lite tidigare imorgon, det viktigaste att få med är ju ändå visakort, leg, mobil, vin och ciggisar, sen klarar jag mig! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0