Det ni...

God morgon!

Jobbade hela kvällen igår så när jag kom hem mös jag i soffan innan det var dags att sova. Idag är det sista föreläsningsdagen i den här kursen. Känns skönt men lite stressande. Visst har jag kommit igång med skrivandet på hemtentan/PMan men jag känner inte riktigt att jag har stenkoll på litteraturen, får ta tag i det i helgen, skoj!

Idag har jag provat nåt nytt. Förra veckan klippte jag mig ju och då klippte jag av luggen. Imorse kände jag inte för att tvätta hela håret men luggen kändes inte så fräsch. Så jag satte upp allt annat hår och tvättade bara luggen lite snabbt över handfatet, fiffigt (och säkert jättespännande att läsa om)!


Nu ska jag leta efter mitt paraply och ge mig av!


Ciao



Kommentarer
Isabel

Har du klippt lugg darling.

2008-10-16 @ 09:04:03
Jessica Anshagen

Svar: Jaha haha okej det låter ju inte helt fel! Hur kommer det sig?

2008-10-16 @ 09:05:49
URL: http://www.jessi.se
Alina

Hej:) Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-10-16 @ 09:12:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
anna

Babypuder är annars ett bra knep. Används som torrschampo men kostar typ 17 kr på Coop. (se bara till att ta den doftfria från änglamark) Funkar rätt bra om man absolut inte orkar tvätta håret. Man kan ju se lite gråhårig ut, men så länge man är blond märks det inte såååå mkt :)

2008-10-17 @ 16:34:59
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0