Jag = klantskalle

Så var det lördag... jag sov nästan mitt längsta idag, gick upp strax före två! Å andra sidan kom jag inte hem förrän halv fyra igår natt. Mycket trevlig kväll igår som började med middag hemma hos mig följt av utgång. Var och lyssnade på några band, ett mycket bra, ett liiite mindre bra och ett kasst men med gaaaalet snygg sångare, ha ha! Det blev en kanonkväll med massor av öl och trevligt sällskap! Imorse vaknade jag dock upp av att foten dunkade! Kom på att jag klev ordentligt snett igår natt så nu sitter jag med en inlindad fot med en tennisbollsgigantisk fotknöl! Mindre trevligt, jag som hade tänkt ta med min nya stegmätare ut på en långpromenad idag, så blir det inte kan jag lova!

Nu ska jag fortsätta göra ingenting! Ha en bra lördag!


Kommentarer
Sassy

Det låter som en jätterolig kväll, men stackars foten!

2008-10-11 @ 18:50:48
URL: http://eurotrash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0