Natti

Jädrans vad jobbig yogan var idag. Jag höll på att svettas ihjäl och man ska ju bara andas genom näsan för att inte släppa ut värmen och energin. Det är lättare sagt än gjort när man är helt slutkörd och står vänd upp och ner. Jag gillar hur yogainstruktören säger att vissa ställningar ä dynamiska, jag förstod inte riktigt vad hon menade tidigare men nu har jag lärt mig att dynamisk = svinjobbig! Jag älskar att yoga eftersom jag har lärt mig att titta inåt och sluta tänka medans jag går in i ett flöde (vinyasa). Det är fantastisk skönt!

Efter en skitdag rent ut sagt kände jag att jag förtjänade en lyxig middag så det blev kycklingfilé och kantarellsås, yum! Nu ska jag kolla klart på CSI, bädda rent i sängen och ta en lång varm dusch innan det är dags att sova. Imorgon har jag heldag i skolan, suck!


Kommentarer
Jessica Anshagen

Hehe yoga är verkligen skitjobbigt :P Men det är så skönt efteråt!



Hoppas du får en bra tisdag utan träningsverk :)

2008-10-07 @ 05:36:24
URL: http://www.jessi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0