Nu är jag trött...

Jag vet att det är ganska dålig uppdatering här i bloggen. Just nu är det mycket som pågår i mitt liv. Försöker hitta tid till mig själv men det är svårt. Känner vissa dagar att jag har tagit mig vatten över huvud men... jag måste bara strukturera upp saker och ting, framförallt lära mig att säga nej! Jag kan inte vara med på allt jämt, det finns det inte tid till... tyvärr! Min doktor frågade om jag inte ville sjukskriva mig i alla fall, mitt svar kom snabbt, nej! Jag har tagit på mig mycket men jag ska genomföra det, har man sagt att man ska göra något, då gör man det. Ska dock bli bättre på att hitta tid till att göra saker och umgås med människor som får mig att må bra. Men det viktigaste av allt, jag måste ha tid för mig själv, utan måsten, för att hinna ifatt.

Jisses vad djupt det blev... så kan det bli efter en 12 timmars arbetsdag. Nu ska jag sova, imorgon är det fredag, tack och lov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0