The sun is shining

Hej hej hallå!

Ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen! Har varit en busy vecka. Våren har dessutom kommit ordentligt och därmed nysningar, kliande ögon och rinnande näsa! Ett skit är vad det är. Idag skiner solen och jag gör som en äkta pollenallergiker, sitter inomhus och smörjer in mig med brun utan sol!

Häromdagen pajade min dator. Fantastiskt! Eluttagsgrejen funkar inte så jag gick till Onoff och skulle be att de skulle laga den. 2000 kronor som minsta summa skulle de ha för besväret. Jag tyckte det var lite väl blodigt så nu har jag införskaffat en ny maskin istället. Blev verkligen ingen monsterdator utan den billigaste de hade så att jag kan skriva skolgrejer, blogga och sånt viktigt!

Nu ska jag fixa mig lite för att eventuellt gå och dricka lite vin ikväll. Hoppas snorandet ger med sig lite...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0