Fredag den 13e

Hej hej hallå!

Idag ska jag försöka hålla mig mer kortfattad och mindre förvirrad! Dagen har inte erbjudit så mycket än, har handlat lite mat och städat. Var på posten och hämtade ut ett paket från Listerine fullt med munvatten som de vill att jag + vänner ska prova och säga vad vi tycker om. Mycket trevligt att få prova på såna saker tycker jag.

Ikväll blir det nog en lugn kväll hemma, vågar mig knappt ut nu när det är fredag den 13e. Jag är ju olyckan själv så det är nog bäst att jag håller mig inne för allas bästa!


Hojta till om ni finns i min närhet och vill prova en flaska! =)


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha en livsförbrukning listerine =)

Kram och glad alla hjärtans dag! puss

2009-02-14 @ 11:07:00
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0