Det artar sig

Nu har feberdimman lättat och jag börjar bli mig själv igen! Har dock en sjuk hosta som vägrar ge sig trots hostmedicindrickande. Somnade klockan nio imorse och sov till tolv, tre hela timmar lyckades jag slumra innan hostan väckte mig igen. Är helt slut. Har skickat in min hemtenta nu som jag skrev klar inatt, vet knappt vad som står i men det löser sig nog... Är inte så bra att plugga när man inte har sovit tillräckligt!

Imorgon ska jag vara frisk, det har jag bestämt, friskare i alla fall för då måste jag skriva klart allt till Kåranen. Gah! Kommer vara helt slut imorgon kväll men på tisdag ska jag ha en plocka och göra ingenting dag för sen börjar nästa kurs på onsdag. Ingen rast och ingen ro!

Nu ska jag sluta klaga och bli en glad och pigg Anna! =)


Kommentarer
Carro

Jaaa du, vi hade jätte roligt! Men du var saknad! Första jag sa när jag kom in: Va? Är inte Anna här? Så jag blev lite ledsen i ögat.

Hur går allt för dig? Med plugg och allt? Kramkram

2009-01-11 @ 22:16:35
URL: http://thevolup.bogg.se
Sassy

Precis, det är inte lika spännande att gå ut längre och jag har inte samma behov av att göra det varje helg...



Skönt att du mår bättre! Jag har skitont i halsen, men jag vägrar att bli sjuk!

2009-01-12 @ 10:41:16
URL: http://eurotrash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0