Effektivt värre

Go kväll allesammans!

Nu har jag pluggat och vilat i omgångar hela dagen. Har inte så himla mycket kvar av skrivandet, blir nog klar imorgon trots allt. Har även hittat en tjej att intervjua till kårtidningen så nu börjar saker och ting ordna upp sig! Funderar på att plocka i ordning här hemma så att man kan se golvet. Jag är så sjukt rörig, tar fram saker och släpper dem på en hög, orkar aldrig ställa tillbaka något. Suck! Blir så trött på mig själv!

Har klarat mig ännu en dag utan kolhydrater, I'm on fire! Nu jäklar ska jag bli nyttig. Måste börja träna också men först måste ju halsontet gå över, visst? =)

Ha en bra tisdags/söndagskväll!


Kommentarer
Wysteriia

Svar: haha angående fågeln..jag tycker också fåglar är lite äckliga :P eller äckliga o äckliga..lite skrämmande! ;P

2009-01-07 @ 00:14:55
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0