Ingentingfredag

Hej hej hallå!

Idag har jag haft en sån dag där jag har gjort absolut ingenting!! Det är jätteskönt för stunden men sen kan jag känna lite ångest över att hela dagen är borta... men men. Fick reda på att en kille som jag pluggade med i Skellefteå ska flytta hit till stan, kära nån vilken överraskning. Men jäklar vad skoj! Har inte träffat nån därifrån förrutom min Linn sen jag flyttade därifrån för ganska precis två år sen.

Mer än så händer det inte här just nu. Ska försöka friska mig hela helgen bara.

Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer
annabanan

Tack =) Den är skitlätt att sy, du kan få en beskrivning om du vill, eller så kan jag sy en åt dig (billigt)

2009-01-17 @ 13:51:13
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0