Inte på topp - men det närmar sig

Idag mår jag lite bättre. Är fortfarande inte helt kry men det känns som att det går åt rätt håll. Ska ta tag i pluggandet igen och bli klar med den där jäklans hemtentan! Imorgon ska jag på höstterminens sista föreläsning, känns lite waste of time men vad kan man göra. Ska springa runt på stan efter och leta grejer att fota till kårtidningen. Har fått låna en systemkamera så jag får se om den kan göra mig till en bättre fotograf! Har fixat en tjej som designar kläder at göra ett uppslag om, känns kanon. Saker och ting börjar ordna upp sig men, än är det inte klart!

Jag ska visa lite bilder från nyår och annat snart. Är sjukt dålig på att lägga upp bilder, ska försöka bättra mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0