Mycket nytt på en gång

Det här med nyårslöften är kanske inte så galet i alla fall. Förra året lyckades jag faktiskt hålla det och i år tänker jag göra samma. Införskaffade träningskort idag, ska börja imorgon redan och på måndag börjar yogan igen. Jag har börjat äta lite kolhydrater igen men mycket lite såhär till en början innan träningen sätter igång å allvar. Nu jäklar ska det bli åka av! Tänkte bara köpa gymkort men min klasskompis övertalade mig att köpa för jympapass också.

Mötte Pite idag, jätteroligt! Vi gick runt i snöplask och jag visade stan lite snabbt. Sen gick vi runt på högskolan, även det gick ganska fort. Eftersom han inte får lägenhet förrän första februari kommer han att "flytta" hit i slutet av veckan. Så då får jag vara kombo i ett par veckor. Det går nog bra det också. Har ju faktiskt bott med fem andra personer på ca 10 kvadrat i fyra månader och jag överlevde ju det!


Kommentarer
Tildé

God kväller!

jag vi är väl många som vill sätta fart på döfläsket inför det nya året!

Har satt igång jag med och får massage oxå för att få igång extra cirkulation :-)



Ha en bra kväll

Kram Tildé

2009-01-20 @ 21:56:00
URL: http://tildes-tankesmedja.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0