Sluta Borra!

Ärligt talat, det är inte schysst att börja borra strax efter klockan sju på morgonen. Jag hade tänkt sova lite idag men icke! De håller på att byter från comhem till telia i huset så det borras så det står härliga till hela tiden. Nu på morgonen har de varit precis utanför mig så väggarna har vibrerat. Blev rädd att de skulle komma in och börja greja inne hos mig så jag studsade ur sängen, vill inte öppna dörren halvnaken med håret på ända. Men, nä!


Läste precis att de har pangat här i stan två nätter i rad. Lite läskigt. Tur att jag har kollat så mycket på Jack Bauer på sistone så jag vet precis vad man ska göra när det kommer skurkar!


Kommentarer
Bror

You've got mail =)

2009-01-15 @ 10:05:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0