Ge mig motivationen tillbaka

Det är lustigt hur livet kan gå upp och ner. Det kan vända så himla fort. För några veckor sen hade jag allt under kontroll, jag tränade, pluggade och festade lagom mycket. Sen var det som att jag sprang in i en vägg. Jag har totalt tappat motivation. Tänker att jag ska ta tag i det nästa vecka varje vecka. Men snart måste den veckan komma för att jag ska kunna avsluta den här terminen. Det är inte så många veckor kvar så det gäller att ligga i eftersom jag har hunnit hamna lite efter nu. Har dessutom missat föreläsningar som jag måste ta igen nästa termin men det är som det är. Får skylla på allergin som tar otroligt mycket energi och den senaste veckan har jag haft hemsk värk i munnen av tandbortplockningen. Har smält i mig fyra kartonger alvedon och ett rör citodon under en vecka (låter nästan lite suicidal vilket det absolut inte är) för att lindra smärtan. Idag känns det lite bättre men det spänner fortfarande som när man har en rejäl bihåleinflammation eller nyspänd tandställning. Men, det går ju åt rätt håll i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0