I am the elephant woman

Tro mig, det är ingen walk in the park att operera bort en visdomstand. Rötterna satt så djupt att tandläkaren var tvungen att såga bort en bit av käkbenet också. Tyvärr hade inte bedövningen tagit ordentligt så det gjorde satans ont. Fem eller sex sprutor tog det innan jag var helt bedövad! Skulle kunna visa bild på hur jag ser ut men jag blir tårögd av att se mig själv i spegeln just nu. Är svullen från kindbenet, ner över hela kinden och under hakan. Ser ut som elefantmannen eller nåt. Min vän Malin höll på att börja gråta när hon såg mig igår. Hon var så gullig mot mig att jag började gråta av självömkan istället...! Har på tre dygn sammanlagt ätit 10 kexrån, en halv varma koppen och fem skedar yoghurt. Värsta beachdieten. Dock har den medfört en hel del yrsel samt två oväntade svimningar! Har dock känt att svimmet har varit på gång så jag har hunnit lägga mig innan.

Nu ska jag lösa upp en citodon och sova ett par timmar. Har kunnat sova fyra timmar i rad under natten innan jag varit tvungen att fylla på med smärtstillande! Men, för att se det hela positivt. Det är sista visdomstanden som behövdes opereras bort. Har en stackare kvar men den kan de dra ut, tack och lov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0