Det blir inte alltid som planerat

Den här helgen skulle jag ha plockat i ordning hemma och fixat en massa bra saker, men så blev det inte. Det hela började i fredags med ett förmiddagsseminarium som gick galant. Efter var jag helt färdig, men det brukar jag kunna bli när hjärnan har gått på högvarv i några timmar. Åkte hem till mamma och pappa där jag sov i soffan precis hela eftermiddagen. Kände mig fortfarande trött när jag begav mig hem för att piffa inför kvällens drinkar. Drack några öl och hamnade på en konsert (tack för listandet, att slippa betala är alltid finfint för en student) dock hann jag aldrig se något av själva konserten. Drack en av mina favoritdrinkar och kände att jag hade sprungit in i en vägg. Hela jag höll på att rasa ihop. Det fanns inga andra alternativ än att slänga in handduken. Mådde fruktansvärt illa hela vägen hem och fick gå i rasande fart för att slippa kräkas på vägen. Väl hemma spydde jag som en räv. Tyckte det var konstigt eftersom jag inte alls hade druckit mycket. Somnade efter en stund och vaknade några timmar senare av att magen bubblade. Det var bara att rusa upp och.... kräkas igen. Höll på så fram tills på småtimmarna. Magsjuka, härligt!!! Tack och lov känner jag mig piggare nu men gårdagen spenderades i soffan framför tvn. Sitter och känner efter eftersom jag ska jobba imorgon och jag absolut inte vara magsjuk på jobbet, kan smitta alla gamla och det skulle inte vara så bra. Men som sagt så börjar jag komma tillbaka igen så imorgon är jag nog tiptop igen!



Kommentarer
Banana

Åh, blä, stackars! Gillade din lista nåt inlägg ner, jag älskar listor.

2009-11-22 @ 17:16:38
URL: http://annabanan.blogg.se/
tette

Skönt att du mår bättre, magsjuka är ju helt ohett! (smakade av din drink men so far so good...)Krya på dig, kramen.

2009-11-22 @ 18:18:25
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en bra dag och sluppit magsjuka!

2009-11-23 @ 11:24:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Sanna

Usch det låter inte alls roligt =/ stackare!

2009-11-23 @ 14:32:20
URL: http://iefterhand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0