Fab Sunday

Fredagskvällen blev riktigt galen. Natten avslutades med att vi gick hem till mig och spelade Rockband klockan fyra på morgonen. Kul för grannarna, ha ha! Äh va tusan, jag är skötsam 9 gånger av 10. =) Vaknade upp igår morse med ett par snarkandes kusiner på var sida. Tur att jag har stor säng, there´s always room for everyone! Eftersom jag var så seg blev det en lugn lördagskväll med trerätters och fotboll + körslaget hos makarna Persson.

Idag har jag mest myst runt. Håller på att städar lite också men det går väldigt långsamt. Ikväll blir det soffmys med tacos och chirre. Imorgon ska jag börja ett nytt liv är det tänkt. Ska börja bli lite nyttigare. Blir minimalt med kolhydrater och mer promenixer. Gjorde detta förra vintern och då visade vågen -8 kg på en månad sen gick jag ner ytterligare 3 kg i somras när jag jobbade. Nu när skolan är igång igen blir det mycket mer stillasittande och ätande, inte bra! Måste skärpa mig! Har faktiskt inte ända till nästa sommar på mig att bli fräsch. Ska ju visa upp kroppen i januari på Curacao och då ska den tametusan vara fastare!



Kommentarer
therese

tror inte alls på att vi kan ha snarkat, harkel;) Sjyrrans med ny start i livet, behöver gör detsamma...

2009-10-11 @ 18:12:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0