Finfin början på dagen trots sömnbrist


Inatt var det totalt kört att somna, jäkla skit! Hatar när det händer. Somnade nog runt 6 eller 7 imorse. Oh well, får ta en lite powernap under dagen och se om jag orkar med att gå ut på en pluggöl ikväll. Känner verkligen inte peppen men det kan ändras på några timmar. Fick dock en härlig chock imorse när jag gick in och kollade mitt konto. Trodde det skulle bli en nudelmånad men nu verkar det visst som att semesterlönen kommer att trilla in! Man kan bli överlycklig och skutta runt för mindre! Det betyder dessutom att en Londonweekend inte alls är omöjlig! Yay!

Dessutom kan jag lägga undan pengar till julklappar + fickpengar till januariresan. Har jag berättat om den? Anyways så blir det två härliga veckor i västindien nämligen Curacao. Känner att jag behöver komma bort på en längre resa. Jag tänker dessutom säga att det tillhör Sydamerika (fast det nog egentligen är Centralamerika) för då har jag bara Afrika kvar på min reseavprickningslista av världsdelar! Gött! Får väl boka en resa till Egypten eller nåt så att alla världsdelar är gjorda sen.

Nu ska jag hälla i mig cola för att piggna till och kanske plugga lite inför nästa veckas tenta!

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0