Jag ska...

Hej hej hallå!

Alltså, att gå i skolan tar knäcken på mig. Jag är till och med trött i fötterna idag. Satt kvar i skolan och pluggade tills min systerdotter hämtade upp mig. Ja, hon fick plocka upp mig eftersom jag inte hittar sådär värst bra i Västerås! =) Sen blev det en vända på stan med frisörtidsbokning (inte åt mig), lite shopping (köpte bland annat en ostkupa) och sen en fika innan det var dags att bege sig hemåt.

Imorgon är det skola igen och på fredag är det packning och grooming som gäller. Måste ju vara piff till 100% när jag återvänder till London. Jag looooovar att visa bild på håret snart. Imorgon kanske... =)

Nu ska jag och fötterna sussa innan det är dags för en ny spännande dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0