Should I stay or should I go?

Ni som känner mig eller som har följt bloggen en tid vet att jag har lite svårt att bestämma mig vad gäller både det ena och det andra. Just nu håller jag på att filar på min c-uppsats i Engelska. Problemet är vad tusan jag ska göra med den examen. Vad vill jag egentligen göra? Till hösten har jag i alla fall sökt en kurs i Spanska, i Spanien!! Försöker ställa mig in på vad tusan jag vill göra. Ena dagen vill jag åka, nästa inte. Varför ska det vara så tusan komplicerat att vara vuxen för? Ja för vuxen är jag nu med mina 25 år! Herrejisses, 25 år! Hade dock världens finaste och roligaste födelsedagsfest i helgen med "the roaring twenties" som tema för att fira minnet av mina early twenties! Alla tog temat med största allvar och kom i passande utstyrsel. Det var verkligen som att vi förflyttade oss bak i tiden med 90 år, det var oerhört fint! Bilder kommer, jag lovar!

Till nästa gång, take care!


Kommentarer
Banana

Söker erasmus via umeå universitet och blir jag antagen blir det madrid, alcalá eller burgos. Rekommenderar verkligen spanskastudier, åk för sjutton om du kommer in!!!! Kom nyssens hem från en 2 veckors kurs och vill tillbaka direkt.



Ser fram emot att se bilder från din födelsedagsfest, uppdatera, uppdatera, uppdater =)

2010-04-21 @ 19:48:55
URL: http://annabanan.blogg.se/
Sanna

Man ångrar ju aldrig det man gör utan bara det man inte har gjort. Eller något. Skönt att det är fina val i alla fall och inga trista som typ falukorv eller fiskpinnar till middag. För det kanske hade varit lite tråkigt? ;)

2010-04-26 @ 20:23:24
URL: http://iefterhand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0