Var är männen

Jag läser ganska många bloggar varje dag. Jag gillar de här så kallade "cupcakebloggarna" lite extra mycket. Ni vet de som får livet att verka fantastiskt, smärtfritt och fint hela tiden. Det är ganska långt ifrån min och säkert deras egen verklighet och därav min fascination.

Hur som helst. Jag har nyligen skrivit om huruvida man bör lägga upp bilder på sina barn, eller inte, på sociala forum. Det slog mig nyligen att många, framförallt kvinnliga bloggare, ofta har med sina barn på bild, men aldrig sin partner. Hur kommer det sig? Är det viktigare att hålla sin partner anonym än sitt barn?

Här är min egen alldeles anonyma sambo. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0