Torsdagslista

När vaknade du imorse?
 
Dottern tyckte att 6.00 var en bra tid för familjen att vakna.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Nej, nej, nej. Jag behöver sova liiite till.
 
 
Nu passar det att sova...
 
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Jag ringde min mamma och frågade om hon ville komma över. Hon ville det.
 
Vilket humör är du på?
Glad men ganska trött (som sagt, 6.00).
 
Har du ont någonstans?
De stackars sönderammade bröstvårtorna som aldrig hinner återhämta sig.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Har nyligen ätit lunch men, en mjukglass i solen skulle sitta fin fint.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Tvättmaskin och torktumlare. Tog emot att trycka godkänn med så många nollor. 
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Facebook, Aftonbladet och sen lokaltidningen. Gäller att hålla sig uppdaterad på alla plan.
 
Vad ska du göra ikväll?
Äta middag men sambon, tvätta, duscha och natta barn. Lyxlivet kallar.
 
Slarvtofsen måste bort!
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?
White Nights med Oh Land. Pepp!
 
Vad tycker du om din blogg?
Vi börjar hitta tillbaka till varandra efter ett långt uppehåll och stora förändringar i mitt liv.
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Förmodligen samma som nu, ammade barn och kollade tv.
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Inte helt otroligt med min fina sambo som är generös med komplimanger.
 
När fotade något senast, och vad?
 
Lilla E nyss, när hon sov. Hon är söt att jag ibland måste stanna upp för att inse att hon är på riktigt.
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Njae, fick lägga till installation av torktumlaren för att vi hade ett annat uttag. Har ju inte betalat än.
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Soffbordet.
 
Vad har du på dig idag?
Amningslinne, kofta, trasiga leggings (de hela är nedspydda) och kjol.
 
 
Lista Niotillfem
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0