Var är min klänning?!

Kom hem från skolan för ett tag sen efter en lååång och intensiv dag. Som jag skrev tidigare så har jag insett hur nära slutet det är på den här terminen. Det är snart dags att lägga i en högre växel i tentapluggandet. Sitter just nu och försöker komma på frågor till en enkät som ska bygga på litteraturen i kursen =mindre lätt! Samtidigt har jag nästa bok som ska läsas till litteraturen liggandes brevid mig så att jag kan börja läsa den så fort enkäten är klar. Just nu har jag svårt att se hur jag ska hinna med men det kommer jag förhoppningsvis. Har ni också samma problem? Så mycket att göra, så lite tid!

Beställde den superhypade klänningen från ellos.se förra veckan men den har ju inte kommit fram än, var är den egentligen?! Jag vill använda den nu när det är så fint väder ute. Vill känna mig supersomrig! Satt ute i solen en stund på lunchen idag så jag är alldeles fräknig i pannan och på näsan - I love!

Nu ska jag försöka komma på nåt att äta till middag. Har inte så mycket hemma men på fredag får jag pengar, då blir det lyxmat. Eller nåt...

image63


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0