Bloody Tuesday

Hej hej hallå!

Idag är det ju tisdag, min minst bra dag på veckan. Vet inte varför jag inte gillar tisdagar, men så är det. Inatt fick jag i alla fall sova en hel massa timmar, guuuud så skönt! Har orkat med hela skoldagen utan att sitta som en fågelholk. Dock blev jag skitförbannad på eftermiddagen. Vi blev indelade i tvärgrupper. I min grupp var vi tre killar och två tjejer. Vi skulle lägga upp ett tema med inriktning hållbar utveckling. Två av killarna i min grupp ignorerade precis allt jag sa. De lyssnade inte på ett enda ord. Jag tog på mig att skriva från början och jag vet inte om de tyckte jag skulle var en tyst, passiv sekreterare, vilket inte alls är jag. Jag blev så j-la förbannad att jag var på väg att gå därifrån. Slutade med att jag höll käften helt enkelt, varför prata när ingen lyssnar? Det är inte ok att inte lyssna på folk som försöker säga vad de tycker. Bara för att jag är tjej, ung och blond kan jag ha vettiga saker att säga. De kom dessutom med liknande förslag som jag hade sagt innan och då var de helt plötsligt bra! Satan vad arg jag blir på sånt!

Nu ska jag använda mig av all ilsk energi och skriva klart hemtentan som ska lämnas in ikväll! 


Kommentarer
Sanna

Jag hatar också tisdagar - skitdag är vad det är.

Trist att din grupp var så oseriös. Min var helt okej men jag vet inte direkt om vi kom fram till ngt vettigt =/

2008-12-16 @ 19:53:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0