Barfyllning

Hoppsan hejsan vad jag har hunnit med grejer och länder sen sist! (Dock får resebilderna vänta lite till). Blev supersnorig i lördags och åkte hem direkt efter jobbet. Gick upp tidigt och jobbade igår. Därefter packade jag ihop mina grejer och åkte söderut. Det blev en helt spontan och jäkligt snabb spritinköpsresa. Hann ner till Danmark igår kväll. Vi hade bokat hotell och betalat. Bara det att när vi kom fram fanns det ingen reception utan det var automatincheckning med sån apparat som man knappar på när man ska flyga. I alla fall så var denna apparat kaputt just igår. Vi fick hjälp av en vakt att ringa, de skulle skicka nån. Två timmar kom vakten tillbaka, vi var fortfarande utan rum. Han sa på skånska/danska (what's the difference? ;) ) att det inte var första gången och att han, jag citerar "hatar hotellet och dess personal för att inget någonsin fungerar". Det slutade med att han släppte in oss + en tysk som pratade noll engelska men som såg glad ut ändå, i våra rum. Så tekniskt sätt fick vi inte vad vi betalade för = pengarna tillbaka, så småningom. Anyways, nu är barskåpet välfyllt med både det ena och det andra... =) Träffade även på bror med fru på båten till Tyskland, de är och semestrar i Danmark och visste inte att vi skulle åka ner. Surprise surprise.

Nu luktar jag illa efter en hel massa timmar i bilen så jag ska ta en dusch innan det är dags att sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0