Sex and the City the Movie

Ååååh vad bra filmen var! Trodde dock att jag skulle få en sån tomhetskänsla som jag fick när serien tog slut men så var det inte. Känns som att mitt Sex and the City behov är uppfyllt. Tyckte dock att den skiljde sig lite från serien, men det klart i serien är de singlar och byter partners hela tiden. Det går inte att proppa in sånt i en film. Den enda besvikelsen var musiken, det har varit sånt himla prat om soundtracket och jag är verkligen inte imponerad! Men allt som allt är den klart sevärd! Har lovat Isabel att inte skriva vad som händer i filmen så jag ska låta bli! =) Tror inte nån vill veta som inte har sett filmen än.




Just ja, vi räknade till ca 10 killar i biosalongen, haha, garanterat medtvingade allihop! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0