Färdig

Hej hej hallå!

Nu har jag precis skickat in min PMa. Usch får alltid så himlans ont i magen när jag skickar in grejer för jag blir så osäker, tänk om det är skit jag skickar iväg. Nu vet jag ju att det inte är det bästa jag hade kunnat göra men att det inte är riktigt mitt fel! Snurrigt det blev! =) Har i alla fall suttit och skrivit klart det sista sen kl 8 imorse. Skulle egentligen gått upp kl 6 men jag sov så jättedåligt inatt så det fick bli två timmar till i sängen! PMan ska egentligen inte vara inne förrän om en timme men jag orkar inte stirra på den mer. Blev bara en massa struntskrivande på slutet, då är det lika bra att lägga det ifrån sig!

Nu är det dags för tentaplugg, haha skoj liv jag har! Två dagar kvar sen får jag åka bort en hel vecka och bara lata mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0