Tentaångest

Hej hej hallå!

Så var det äntligen fredag. Jag har varit och tentat på eftermiddagen. Blir alltid så sjukt nervös inför tentor. Även om jag inte tog den här seriöst då den bara var på 1,5hp så mådde jag fysiskt dåligt innan. Jag var klar efter en kvart. De har förlängt tiden från en halvtimme till en timme som man måste sitta kvar. Det blev kaos efter att den timmen hade gått eftersom precis alla redan var klara. Det kändes som att det hade gått skitbra fram tills jag började prata med de andra om den, jag vet att man inte ska göra det men det är svårt att låta bli. Så vi får se hur det går, är inte hela världen om jag får göra om den eftersom den inte är så stor.

Nu ska jag ha VFU i två veckor så det blir inge högskola under den tiden, det känns ganska skönt. Känns som att jag behöver komma bort från skolan ett tag för att få tillbaka min inspiration, har tappat den totalt nu. Men jag vet att den kommer tillbaka.


Ikväll blir det en lugn tv-kväll, imorgon ska jag ut och dricka vin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0