En lördag i pluggandets tecken

Idag går jag heeelt emot mina principer.. jag pluggar en lördag! Burkar försöka hålla lördagar helt lediga från skolgrejer men idag har jag inget val. Måste plugga som en tok för att bli klar. Igår läste jag och skrev hela dagen. Tog en kort paus under kvällen, åkte till en vän och åt middag. Spelade Guitar Hero för första gången någonsin, jag var inte allt för dålig eller jo, först var jag det men efter ett tag kom jag in i det. Det blev dock en tidig kväll eftersom hon skull upp tidigt för att åka och prova brudklänning och jag var tvungen att plugga hela dagen idag. Jag börjar närma mig slutet på litteraturpresentationen men har hela diskussionen kvar, den får nog vänta till imorgon, det är det som tar mest tid!

Ja ja, nu ska jag ge mig in i böckerna igen för att försöka förstå mig på Dewey, Vygotskij, Montessori och resten av gänget... lättare sagt än gjort! =)

Hoppas ni har en skön lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0