Nu så..

Nu så gick det äntligen att logga in. Var kanske tur att det inte gick tidigare eftersom jag fick en hel del pluggande gjort. Har som sagt suttit med skolarbete ända sen jag kom hem från jobbet! Men nu är det ivägskickat efter mycket om och men. Har varit på väg att maila in det flera gånger men så har jag upptäckt nya "krav" för att bli godkänd i instruktionerna. Jag trodde inte att det här var så seriöst men det verkar det som att det ska vara. Nu har jag i alla fall fått med allt, tror jag. Jag har ju så svårt att släppa såna där saker, även fast det är inskickat och jag inte kan göra något åt det så har jag megaångest!

Ja ja, imorgon har jag ingen föreläsning så jag ska sitta hemma och plugga, ska förbereda mig inför tisdagens seminarium. Foten känns lite bättre så jag kanske kan ta mig ut en sväng och gå lite också, vill inte ha ont på yogan bara.


Såhär har min dag sett ut och så kommer mina närmaste två veckor att se ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0