Eftermiddagsprommis

Kände mig helt paj i huvudet ett tag så jag drog på mig varma kläder och gick ut på en promenad i höstvädret. Med Paramore i lurarna gick jag runt Djurgården. Hääärligt, perfekt när man behöver rensa tankarna.



Passade på att smita in på Hemköp och hämta lite paket. Mitt favoritshampoo hade kommit. Det finns inte att köpa här i stan så jag brukar skicka efter från eleven. Det är det drygaste shampoo och balsam jag någonsin har provat, jag köpte mina senaste flaskor i april(!) och de har precis tagit slut. Passade på att skicka efter ett torrshampoo också. Ska nog ta ett snack med Karro nästa gång jag klipper mig och se om de inte kan börja köpa in mitt shampoo och balsam så att jag slipper skicka efter. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0