My first yoga experience

Rubriken stämmer dock inte helt. Jag provade "yogasize" en gång när jag var 16 eller nåt.på ett halvseriöst gym. Jag tror jag och mina kompisar fnissade oss igenom det passet. Det var i alla fall ingen höjdarerfarenhet. Annat kan jag säga om idag. Det va så grymt skönt att yoga. Ledaren är superbra och förklarar allt ingående och säger alla ord på indiska. Jag trodde vi hade hållt på i en kvart när det var dags för avslappning och helt plötsligt hade 75 minuter gått, jisses!

Jag kan verkligen rekommendera vinyasa yoga!



Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag skulle vilja testa på yoga nångång..men utbudet i tidaholm är torftigt.

2008-09-15 @ 23:18:07
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0