Boken om Lennon

Så var det fredag igen. Jisses vad veckan har gått fort. Ikväll blir det vin och tv-spel. Jag börjar känna mig ung igen i och med allt festande, förstår ingenting! =)

Köpte boken om John Lennon skriven av hans första fru Cynthia på bokrean. Började läsa igår och läste det mest romantiska jag har hört någonsin. Jag är ganska kallhjärtad så det krävs mycket för att jag ska mjukna men detta gjorde mig alldeles gråtmild.

Efter att John och Cynthia hooked up första gången följde han henne till tåget. När hon klev på ropade han "Vad gör du imorgon? och dagen efter? och dagen efter?"

Jag tycker det är så enkelt och fantastiskt romantiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0