I'm a brainiac these days

Hej hej hallå allihop!

Den här veckan har jag suttit med näsan i böckerna precis hela tiden! Har pluggat som en idiot. Imorgon är det dags för tenta. Känns som att huvudet är så fullt med information vill skriva tentan nu för att få ur mig allt! Är så sjukt trött på brittisk och amerikans historia. Hade sista semaniariet på kursen idag. Var helt säker på att den var på eftermiddagen så jag och Therese gick och tränade. Efter det åt vi lunch. När vi satt och åt fick jag en konstig känsla av att jag hade sett fel på tiden så jag plockade upp min kalender och upptäckte att jag hade det! Föreläsningen började 10.15. När jag upptäckte det var klockan 11. Vi slängde i oss maten och sprang till föreläsningenssalen. Vi bad om ursäkt en miljon gånger men tjejen vi har under våra seminarier är så fantastiskt snäll, hon sa att det kan hända vem som helst och att det inte gjorde någonting.

Nu ska jag ta det lugnt och vila huvudet lite innan jag går och sover. Imorgon ska jag gå till skolan tidigt för att plugga lite på uppsatsämnena innan det är dags för tenta 14.30.


Kommentarer
Annabanan

Hej, hallå! Nu har jag en yogabag färdig, då är bara frågan om du ska ha den/om den passar din matta? Du kan väl maila mig din mattas mått och eventuella önskemål (om du t.ex. vill ha plats för handduk och kläder) organised[email protected]

2009-03-20 @ 18:20:12
URL: http://annabanan.blogg.se/
Annabanan

Alltså, jag vet inte om det framgår men det ska vara ett bottenstreck mellan organised och confusion i mailen...

2009-03-20 @ 18:21:45
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0