Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore

Kikade in på Harrods hemsida för att se när de startar sin julskyltning. Det visar sig att den sätter igång på lördag med en Wizard of Oz inspirerad parad klockan åtta på morgonen. Kommer jag och Malin stå där då, yepp!!! No doubt about it! Va tusan, sova tänker jag göra när jag är död! Jag är så superexalterad!! Älskar allt som har med julen att göra. Längtar tills jag får klä min gran och pynta hemma! Nästan så att jag tar med mig ett par röda skor att ha på. Hade de matchat resten av packningen hade jag inte tvekat. Nu är det inte så...



Kommentarer
Jeanette

Bra att du tar över ställningarna i London Anna! Jag har haft en toppenhelg, nu behöver jag bara en vecka på mig att bli människa igen...hoppas att ni får det jättebra, vi kan väl ta en rödvinskväll när du kommmer tillbaka? =) Kramar

2009-11-05 @ 11:49:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0