Gissa vad...

Jag har äntligen fått tummen ur och letat reda på min kamerasladd (som låg i köket av alla ställen). Tänkte visa lite bilder från London.


Vi började lördagen med att käka pizza och dricka lite Stella innan vi begav oss till Soho där bögklubbarna väntade.





Den första baren vi hamnade på hade barbiedockor fastklistrade i taket. De hade även små trägårdstomtepallar, akvarier och gräsbeklädda pelare som jag inte fotade. Kan vara det mest absurda stället jag har varit på. Stort plus är de ickeexisterande köerna till tjejtoan!




Jag har nog aldrig svettats som jag gjorde den helgen. Jag var precis sjöblöt hela tiden! Men men, vad kan man göra? Lockarna var dock snabbt ett minne blott!






Söndagen spenderades i Camden där jag äntligen fick min efterlängtade curry! Den var kalasgod trots att bilden ser sisådär smaklig ut! I påsen gömmer sig en flottig, chokladig munk.





Kannan med Pimms(?) tog slut väldigt kvickt vill jag lova!


I Camden hittade vi detta mysiga ställe med flera bås i olika stilar. Längst in fanns en scen där ett jazzband spelade, mycket trevligt!




Tjejerna var väldigt laddade innan vi begav oss till Sheperds bush för ytterligare en fantastisk utekväll. Återkommer med fler bilder när Therese har skickat över sina! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0